MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

22 views 02.12.2025

Jos brändi venyy eri tekijöiden käsissä, sisältöpyynnöt kasaantuvat ja Canva tuntuu enemmän...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

28 views 18.11.2025

One of the biggest challenges in adopting AI in marketing isn’t the technology itself but a...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

44 views 04.11.2025

Ostopäätöksen hetkellä kuluttajan harkintalistalla on useimmiten vain kaksi brändiä. Jokainen...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

32 views 28.10.2025

Brändin rakentamisessa puhutaan paljon tunteista. Mutta miten tunteet todella vaikuttavat brändin...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

40 views 07.10.2025

Vaikuttajamarkkinointi on tehokas keino tavoittaa yleisöjä tavalla, johon perinteinen mainonta ei...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

37 views 30.09.2025

“Ei me voida personoida kun se on niin kallista ja vaikeeta. Me ollaan liian pieni toimija. Nuo...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

47 views 16.09.2025

B2B-tapahtumiin liittyy ennakkoluuloja. Ajatellaan, että tapahtumat ovat liian kalliita, oma...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

49 views 09.09.2025

Rohkeat bränditeot jäävät mieleen ja muuttavat kuluttajan käyttäytymistä. Astu siis laatikon...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

44 views 02.09.2025

Vastuullista mainontaa on hankala yksiselitteisesti määritellä. Mainostajana haluat toimia...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

469 views 26.08.2025

Miten rakennetaan aito ja vuosikymmeniä kestävä kumppanuus aikakautena, jolloin kumppanuudet ovat...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

399 views 19.08.2025

Markkinointi kerää dataa, käyttää analytiikkajärjestelmiä, hankkii liidejä ja toimittaa tiedot...

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura...

627 views 13.05.2025

Millaisia kuluttajia opiskelijat ovat? Mihin he käyttävät rahansa, ja kuinka paljon rahaa on...