Webinars

MarkkinointiKollektiivin teematilaisuus: Voimaa brändimarkkinointiin tunteilla ja teknologialla 19.3.2025

19 näyttökertaa
19.03.2025

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa tarjotaan erityisesti brändimarkkinoinnin ammattilaisille monipuolisia näkökulmia ja vinkkejä oman brändin kehittämiseen.

Kuinka brändi voisi saada uutta voimaa yhteisöllisyydestä, elämyksistä, empatiasta ja tasapainosta? Kuinka vaikuttavassa brändin rakennuksessa hyödynnetään teknologian alati tarjoamia uusia mahdollisuuksia? Tämä tilaisuus kokoaa yhteen brändimarkkinoinnin asiantuntijoiden näkemyksiä, jotka auttavat brändejä erottumaan ja sitouttamaan kohdeyleisöä entistä vahvemmin.

Tervetuloa vuoden kiinnostavimpaan bränditilaisuuteen!

 

The event will be held primarily in Finnish, but one presentation will be conducted in English.

 

Tilaisuuden puheenvuorot: 

- Herätä brändin lumovoima eloon kokemusmarkkinoinnilla – Susanna Joki (Mall of Tripla)

- Brändin voima ulkomainonnassa – miten erottua ja jäädä mieleen? – Ville Bergman (Clear Channel) 

- Gen Z rakastaa osallistuvia brändejä – näin rakennat aidon yhteisön – Eija Gerlander (Bängeri)

- On-brand, at scale: The Future of Brand Marketing – Jorge Bestard (Canva) 

- Brändin rakentamisessa ei voi onnistua ilman empatiaa – ‍Antti Sevänen (Parcero)

Tilaisuudessa tänään mukana:

Lisää kommentti...
Julkaise seuraavasti: (kirjaudu ulos)