Webinars

MarkkinointiKollektiivin teematilaisuus: Strategiaa tukevan kasvun elementit

47 näyttökertaa
04.09.2024

Strategiaa tukevien kasvun elementtien tarkastelu on liiketoiminnan skaalaamisessa tärkeää, ja markkinoinnilla sekä markkinoijilla on tässä kiistaton rooli.

 

Tämän tilaisuuden puheenvuorojen kautta syvennytään pohtimaan markkinoinnin roolia strategian vahvana toteuttajana, kuinka liiketoimintastrategiaa tukeva ja erottuva brändipositio luodaan, vaikuttavatko teknologiavalinnat strategiaan ja miten markkinoinnin projektikohtaisten avainlukujen seuranta mahdollistaa kasvua tukevan ennakoimisen.

Tilaisuuden puheenvuorot:

- Paula Hernetkoski ja Marjaana Ärmänen (Knowit) / Kuinka luomme markkinassa erottuvan brändiposition, joka varmistaa kykymme tuottaa ainutlaatuista arvoa asiakkaillemme nyt ja tulevaisuudessa?

- Jukka Markkanen (Severa) / Markkinoinnin projektikohtaisen raportoinnin ja avainlukujen kautta strategiseen kasvuun

-‍ Jussi Junikka (Fulmore) / Kuinka markkinointi pääsee voimakkaimmaksi organisaation strategian toteuttajaksi?

-‍ Patrick Laukkonen (Adform)/ Datan käytön mustat aukot nyt ja tulevaisuudessa – tilkitse kasvun esteet

Lisää kommentti...
Julkaise seuraavasti: (kirjaudu ulos)