Webinars

MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 17.9.2024: Voiko markkinointi pelastaa maailman?

18 näyttökertaa
17.09.2024

Voiko markkinointi pelastaa maailman?

Mainosalaa syytetään usein maailman pilaamisesta ja kulutuskulttuurin luomisesta. Mmainostajilla ja markkinoijilla on nyt sekä mahdollisuus että vastuu muuttaa maailma paremmaksi. Kun käytössämme on rajaton määrä luovuutta, on meidän käsissämme päättää, minkä asioiden edistämiseen sitä käytämme.

Aamukahviseura tarttuukin aiheeseen tällä kertaa rohkaisevan esimerkin kautta: suomalainen Mediateko pääsi ensimmäisenä pohjoismaisena mediayhtiönä Patagonian kaltaisten brändien rinnalle saadessaan B Corp -vastuullisuussertifikaatin. Annika Kettunen (Mediateko) ja Timo Kupiainen (Impact Agency Fabrik) kertovat, mitä se vaati, ja miksi tähän lähdettiin mukaan. 

Puolituntisen aikana herättelemme ajattelemaan seuraavia teemoja:
📍Mihin luovuutta pitäisi käyttää?
📍Haluammeko itse ohjata markkinointialan suuntaa vai tyydymmekö siihen, mitä lainsäätäjät päättävät?
📍Miten vastuullisuus näkyy mediavalinnoissa ja suunnitelmissa?
📍Jos kukaan ei suutu, mikään ei muutu – kenen tehtävä on ajaa muutosta kohti parempaa?

Vieraana Annika Kettunen (Mediateko) ja Timo Kupiainen (Impact Agency Fabrik)

Lisää kommentti...
Julkaise seuraavasti: (kirjaudu ulos)