MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura
MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 4.3.2025: Personointi markkinoinnissa – mitä kuluttajat odottavat ja miten onnistut?
11 näyttökertaa
Personointi on yksi markkinoinnin supervoimista, ja nykyaikaisen liiketoiminnan
sekä paremman asiakaskokemuksen tärkeimmistä erottautumiskeinoista. Personoinnin tehokas hyödyntäminen markkinoinnissa vaatii kuitenkin strategiaa, ymmärrystä sekä oikeita työkaluja. Myös kuluttajat odottavat entistä enemmän yksilöllisiä kokemuksia, joten personoinnille on selvästi tarvetta.
Saamme MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseurassa näkemyksiä ja pohdintoja toimivaan personointiin Emma Lehtovaaralta ja Miikka Rahikaiselta (Dagmar). Dagmar on kerännyt yksiin kansiin tuoreimmat tutkimuslöydökset ja käytännön opit personoinnista meille markkinoijille. Aamukahviseurassa päästään kuulemaan ensimmäisinä vinkit personointiin, joka on liiketoiminnallisesti kannattavaa ja brändiä vahvistavaa.
Puolituntisen aikana käydään läpi ainakin seuraavia teemoja:
📍 Miten kuluttajat suhtautuvat personointiin ja mitä he odottavat?
📍 Mitä hyötyjä personoinnilla voidaan saavuttaa liiketoiminnalle?
📍 Miten personointia voi rakentaa systemaattisesti ja strategisesti?
📍 Mitä voimme oppia personoinnista kotimaisilta ja kansainvälisiltä edelläkävijöiltä?
📍 Mitkä ovat yleisimmät sudenkuopat personoinnissa – ja miten ne vältetään?
Aamukahviseurassa tänään mukana: