MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura
MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 2.9.2025: Onko vastuullista mainontaa olemassakaan?
6 näyttökertaa
Vastuullista mainontaa on hankala yksiselitteisesti määritellä. Mainostajana haluat toimia vastuullisesti, mutta painaako vastuullisuus ihan oikeasti vaakakupissa mediavalintaa tehdessäsi? Mistä tietää, onko media vastuullinen? Ja minkälainen siis on vastuullinen mainostaja?
Aamukahviseura pureutuu näihin aiheisiin vaikeitakaan kysymyksiä väistämättä, kun vieraiksi saapuvat Leena Lehti-Martikainen (Otavamedia), Sari Haavisto (Haaga-Helia) ja Petra Ruonakoski (Liikenneturva). He keskustelevat medioiden roolista ja mainonnan vastuullisuuden eri näkökulmista, tuoden keskusteluun niin media- ja markkinointialan ammattilaisten kuin suomalaiseen mediahistoriaan syventyneen tutkijan näkökulmat. Keskustelijoiden käytännön kokemus B2C- sekä B2B-markkinoinnista antaa monenlaista perspektiiviä keskusteluun.
Tästä Aamukahviseurasta saat mukaasi kätevän listan käytännön huomioita, joita markkinoijan pitäisi miettiä, jotta vastuullisempaa mainontaa voi alkaa tehdä.
Ilmoittautuessasi mukaan pääset vastaamaan myös pieneen kyselyyn, jolla kartoitetaan osallistujien organisaatioiden tämänhetkistä mainonnan vastuullisuustilannetta. Kyselyn tulokset käsitellään anonyymisti ja niistä tuodaan uunituore terveinen Aamukahviseuran linjoille.
Aamukahviseurassa tänään mukana:
Dave 18. syyskuuta 2025 17:15 Poista
I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. therefore, I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. bokep indo 2124