MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura
MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 16.9.2025: B2B-tapahtumat: Myyteistä mitattaviin tuloksiin
5 näyttökertaa
B2B-tapahtumiin liittyy ennakkoluuloja. Ajatellaan, että tapahtumat ovat liian kalliita, oma toimiala on liian tylsä tai sopivia aiheita on mahdoton löytää. Usein myös pelätään, että tuotanto vie liikaa resursseja eikä ROI:ta voi mitata. Vertailun vuoksi: paraskin somemainos pitää yleisön otteessaan keskimäärin 3 sekuntia, kun taas tapahtumien parissa kohderyhmä viettää tunteja. Oikein rakennettuna B2B-tapahtuma tukee brändin näkyvyyttä, jalkautuu monikanavaisesti ja tuo tulovirtaa takaisin – sekä liidejä että liiketoimintaa.
Aamukahviseurassa Katariina Saarinen (Lyyti) purkaa viisi B2B-tapahtumien sitkeää myyttiä ja näyttää case-esimerkkien avulla, kuinka B2B-tapahtumilla tehdään mitattavaa tulosta.
Tämä Aamukahviseura on suunnattu esityisesti B2B-markkinoinnin ammattilaisille, jotka etsivät uusia tapoja vahvistaa B2B-brändin näkyvyyttä.
Puolituntisen aikana käsitellään ainakin seuraavia teemoja:
📍Mitä huomioida, kun rakennat tilaisuutta omalle B2B toimialallesi?
📍Miten tapahtumahetki voi skaalautua sisältönä eri kanaviin?
📍Miten mittaat tuloksia ja varmistat, että panostus todella kääntyy liiketoiminnan tueksi?
📍Miksi juuri nyt on oikea aika panostaa B2B-tapahtumiin?
Toivottamasti näemme sinut linjoilla, tervetuloa!
Aamukahviseurassa tänään mukana:
Dave 18. syyskuuta 2025 17:15 Poista
Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. Big thanks for the useful info. bokep jepang