MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura
MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 30.9.2025: Oikeat sisällöt oikeaan aikaan – helpot vinkit B2B-markkinoinnin personointiin
4 näyttökertaa
“Ei me voida personoida kun se on niin kallista ja vaikeeta. Me ollaan liian pieni toimija. Nuo muut on valovuosia meitä edellä. Ei meillä tiedot skaalaudu siihen malliin ku muilla.”
Jos yllä olevat ajatukset kuulostavat tutuilta, tule mukaan tähän Aamukahviseuraan. Personoiduilla B2B-sisällöillä rikastetun asiakaskokemuksen uskotaan suotta olevan mahdollista vain isoille toimijoille. Personoinnista voi tehdä taidetta ja sen voi viedä jopa täysin henkilökohtaiselle tasolle, mutta jo esimerkiksi uusille ja olemassa oleville asiakkaille räätälöidyt laskeutumissivut tai uutiskirjeosiot piristävät asiakaskokemusta (ja liikevaihtoa) huomattavasti.
Roni Jarkko (Druid) jakaa Aamukahviseurassa konkreettisia esimerkkejä, kuinka etenkin B2B-markkinoija voi personoida sisältöjä helposti – ja lähes varmasti jo olemassa olevia kyvykkyyksiä käyttäen. Roni haluaa rohkaista jokaista markkinoijaa potkaisemaan personointipeikon pois näköpiiristä: kyllä sinä pystyt siihen!
Puolituntisen aikana käydään läpi ainakin näitä aiheita:
📍 Kuinka vähän minimissään tarvitaan, jotta voit tarjota vau-efektiä personoinnilla?
📍 Miten personoit koko asiakaskokemuksen sisällönhallinnan työkaluilla?
📍 Miksi personointi on helpompaa kuin luuletkaan?
Aamukahviseurassa tänään mukana: