MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura
MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura 25.2.2025: Markkinoija, näin teet toimivia ja vaikuttavia videoita
15 näyttökertaa
Mikä on tehokkaan videotuotannon salaisuus? Millä tarkkuudella videot kannattaa käsikirjoittaa ja miten niiden kuvaaminen käytännössä tapahtuu? Muun muassa näihin saamme vastaukset, kun MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseuran vieraaksi saapuvat vaikuttavan tarinankerronnan tehopari Jenni Kantis ja Sanna Mansikkamäki (Otavamedia).
Jokainen markkinoija tietää jo, että videot lisäävät brändiin sitoutumista ja herättävät huomiota, eli niitä kannattaa tehdä. Videoiden tuottaminen ilman selkeää suunnitelmaa ja tavoitetta saattaa kuitenkin hukata resursseja, eivätkä tästä johtuvat heikot tulokset innosta tekemään niitä lisää. Kun videoille tehdään selkeät tavoitteisiin tähtäävät konseptit, helpottuu niiden tekeminen valtavasti, eikä jokaisen uuden videon tuotanto nosta enää hikikarpaloita otsalle.
Tässä Aamukahviseurassa videoiden konseptointi, suunnittelu ja tuotanto tuodaan käytännön tasolle konkreettisten esimerkkien avulla. Videokonkarit Jenni ja Sanna ovat luvanneet jakaa tehokkaan ja toimivan videotuotannon salaisuudet sekä kertoa, miten vältät kuvaushysterian.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍Mitä videotuotannossa täytyy miettiä kuvauksia ennen, aikana ja jälkeen?
📍Miksi videot ovat niin tehokkaita markkinoinnin ja viestinnän kanavia?
📍Kuinka vältät astumasta yksittäisten tähdenlentojen sudenkuoppaan?
📍Mitä videoiden tekeminen maksaa?
Aamukahviseurassa tänään mukana: